Esteu aquí: Inici ca INFORMACIÓ COVID-19 Novetats importants sector empresarial

Novetats importants sector empresarial

Benvolgut client/a, Et volem informar de les mesures del Reial Decret Llei 11/2020, publicat l’1 d’abril del 2020, que afecten les empreses i PIMES amb referència als seu subministraments energètics: • PIMES i autònoms poden reduir la potència contractada mentre duri l’estat d’alarma i recuperar-la després sense cost. Aquesta mesura, promoguda per PEUSA ja fa una setmana, ara serà d’aplicació a totes les empreses comercialitzadores d’energia. En els subministraments de gas també es permet el canvi temporal a una altra tarifa més econòmica sense cost. El termini per restablir sense cost la potència o tarifa anterior serà de 3 mesos a partir de la fi de l’estat d’alarma, a petició del client i amb una antelació de 5 dies. Vull reduir la potència contractada (Opció PERFIL – CANVI TITULAR/TARIFA/POTÈNCIA de l’Oficina Virtual) • Es permet suspendre temporalment el subministrament elèctric i de gas a autònoms i PIMES. Aquesta suspensió temporal comporta no tenir subministrament a partir de la data en què se sol·liciti, sempre dins el període reconegut com a estat d’alarma per la crisi del Covid-19. La reactivació del subministrament haurà de fer-se efectiva, prèvia petició del client, dins els 3 mesos posteriors a la finalització de l’estat d’alarma. Vull suspendre temporalment el meu subministrament • Autònoms i PIMES podran ajornar el pagament de les seves factures de subministrament de llum i gas que continguin dies integrats dins l’estat d’alarma. Els imports d’aquestes factures es fraccionaran en parts iguals durant els 6 mesos posteriors a la finalització de l’estat d’alarma. Durant aquests 6 mesos no es podrà canviar de companyia comercialitzadora. Vull ajornar el pagament de les meves factures (autònoms – cal adjuntar document d’alta al Règim Especial de la Seguretat Social) • Els autònoms que hagin cessat la seva activitat o que hagin vist reduïda la seva facturació a causa de la crisi del Covid-19, tindran dret a sol·licitar temporalment el bo social per al subministrament de la seva residència habitual durant el període de l’estat d’alarma. El termini màxim d’aquesta mesura serà 6 mesos des de la finalització de l’estat d’alarma, a partir del qual, el subministrament perdrà la bonificació. Tanmateix, PEUSA posa a l’abast de tots els seus clients, autònoms i particulars, una línia d’ajuda a través del Consorci d’Atenció a les persones de l’Alt Urgell (residents a l’Alt Urgell) i del seu propi servei d’atenció al client, per mitigar els efectes econòmics que la crisi sanitària actual està tenint en les llars. Per a més informació dirigiu-vos al nostre telèfon d’atenció gratuït 900 373 884.

Accions del document

© Ajuntament de MONTFERRER I CASTELLBÒ Plaça de la Trobada s/n 25711
Telf: 973 351 343 Fax: 973 353 536 e-mail: ajuntament@montferrercastellbo.cat

Administració Oberta de Catalunya Ara Lleida
Carregant...